duminică, 23 mai 2021

go on & you and I & run away - tom leeb

nu stiu voi, dar eu sunt cam reticenta in fata celor care par ca fac o multime de lucruri si toate bine; e bineinteles o prejudecata si acu la batranete incerc sa o combat. Mai bine mai tarziu decat niciodata. Tom Leeb e actor, apare si intr-un post anterior in rolul Léo Volny din filmul Edmond realizat de Alexis Michalik. Si e convingator. Dar Tom Leeb este si muzician si ascutand cantecele lui pot spune ca suna bine, eu l-as putea asculta toata ziua. Imi place timbrul vocii sale usor ragusite.Doar pronuntia lui ma deranjeaza putin insa probabil numai pe mine. Vorbeste bine engleza, nici macar nu pot defini clar ce ma deranjeaza in pronuntie. In fine, un neajuns minuscul eclipsat de tot restul.

2 comentarii:

Cata O spunea...

suna f bine, dar cred ca se putea duce mai mult

Ema spunea...

eu am avut aceasta impresie dupa ce l-am vazut in film.

Trimiteți un comentariu