sâmbătă, 5 iunie 2021

heart's a mess - gotye (wouter "wally" de backer) & the basics & monty cotton

Azi acest cantec a capatat semnificatii cu totul noi dupa ce l'am ascultat in bucla vreo 3-4 ore in timp ce incercam in zadar sa ma conectez la site-ul festivalului de la Avignon. Am simtit disperarea de a ma concta cu fiecare por al pielii mele. M-am hotarat sa pun muzica dupa prima jumatate de ora de tentative nereusite pentru a nu fi tentata sa arunc calculatorul pe fereastra. Si ce putea fi mai potrivit decat Gotye cu vocea lui extraordinara pe care mi-a descoperit-o Busu acu muuuulti ani si pe care o reascult periodic. Si de ficare data are acelasi efect asupra pielii mele. Wow! Ce voce!!! Si acompaniamentul la chitara e minunat, si vocile celor de la The Basics. Chiar mi se pare cea mai reusita varianta a acestei piese.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu