joi, 30 septembrie 2021

stjepan hauser & caroline campbell - csardas - vittorio monti

M-am trezit azi visand cu acest violoncel, un timp am fost ca intr-un vis pana sa realizez ca se aude din casa, ca e dimineata, ca trebuie sa ma trezesc. Si asa in visul meu imi ziceam cat de bine suna acest violoncel! ce pacat de vioara... Am coborat sa-l intreb pe iubitul meu ce violoncel atat de minunat mi-a pus sa ma trezeasca? Surpriza! Era Hauser pe care nu l-am recunoscut, intr-o inregistrare pe care o cunosteam si pe care nu o postasem pe blog din cauza impresiei mai putin bune pe care mi-o lasase vioara. Pur si simplu nu e pe sufletul meu. Revin totusi si o postez pentru ca in ciuda a tot si toate acest violoncel suna ca in vis. In ce priveste vioara, prefer interpretarea Clarei Cernat, si ea prezenta pe blog.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu