sâmbătă, 19 martie 2011

Mikaël Tariverdiev -- bande son din Ironia soartei....

Dintr'un alt drag mie, cette fois-ci de la maestrul Riazanov (de la care cel mai drag imi fusese Gara pentru doi), din '75... et la suite dupa mai bine de 30 de ani...



Aici cu aceasta dame polonaise Barbara Brylska... pentru mine o anticipare a Genei Rowlands... desi strict vorbind e mai aproape de noi... neliniaritatea timpului... recentul precursor al trecutului.. deh porumbelul mecanic imi da tarcoale inca...

1 comentarii:

Cata O spunea...

pe mine acest lamentatio in integro al videoclipului ma face sa rad si sa plang in acelasi timp.. crd ca Gina poate fi de fapt tanti Gina de la paine.. apropo de proximitate..

si apropo de asta.. de aceste mixed feelings.. am incercat videoclipul si cu banda sonora de la 'mi piace la gasca' de mai jos, de fapt le-am dat drumul la amandoua sa vad ce se intampla.. caci el e nascut din haos si ea ii este muma..

Trimiteți un comentariu