duminică, 20 martie 2011

Ofra Haza with Army Ansamble 1979

ca tot zicea Vlad de unde l-a purtat chill-ul, pe mine m-a purtat aici.. cred ca in mintea mea am vrut sa contrabalansez cumva.. occidentul cu orientul.. estul cu estul.. cred ca nu mai stim sa spunem furculitza.. sau cutit pe frantzuzeste.. asta pentru ca nu le-am mai folosit de mult.. dar ce frumos si simplu decurg lucrurile simple si frumoase atunci cand sunt reduse, esentializate la ceea ce sunt ele de fapt.. fara bariere.. socant.. dar frumos..

6 comentarii:

vlad popic spunea...

Oh oui, simplu si frumos, fara "pretentii", dar pur...

Ema spunea...

dar ce-i aici, reciclarea matrialelor refolosibile? am epuizat resursele deja?

Cata O spunea...

ma scuzati, facem loc.. unde vreti sa stati? in primul rand ? nici o problema..

Ema spunea...

deja e foarte mult loc liber daca mai faci in plus o sa ai un pustiu

Cata O spunea...

i eat pustiu for breakfast, my dear

vlad popic spunea...

Nu'i adaugi putina ciocolata... alba :-/ Asa'mi aluneca pustiu' mai usor...

Trimiteți un comentariu