joi, 7 aprilie 2011

quand plus rien ne va (la turlutte) & l'arbre dans ses feuilles - mes souliers sont rouges

cand pare ca nimic nu merge, ce faci? eu ma bucur :-) am o apetenta ciudata spre a trai din plin fix atunci cand nu ar fi de asteptat - ca si in sesiunile tineretii cand aveam un chef nebun de iesit in club :-P
azi dimineata am intrat in birou si era inundat de soare, atat de frumos ca mi s-a parut minunat sa pot lucra acolo, una dintre acele dimineti menite sa ti se intipareasca in memorie pentru totdeauna; la pranz am iesi prin oras pe sub petalele pomilor toata un zambet aparent fara motiv gandindu-ma cat de frumoasa e viata asta a noastra, minunata!
dupa masa a venit cu o replica de genul sa stii ca am observat cat de bine arati - nu a spus ce bine arati ci mesajul era de fapt altul eu vreau ca tu sa stii ca eu am observat cat de bine arati :)) si cine se lasa pacalit ca era vorba despre cum arat eu se inseala, incredibil cate nunate se pot transmite din aceleasi cateva cuvinte - m-a distrat teribil jocul de interpretare :)

2 comentarii:

Cata O spunea...

frumoasa observatie.. exact de acest gen de viata am scapat eu :) cine nu crede poate sa verifice.. da-ti-mi un tel si vorbiti cu mine.. e unul dintre putinele lucruri pe care le-am castigat in ultimul an.. restul sunt multe basme..

Ema spunea...

da, bravo cata!

Trimiteți un comentariu