vineri, 19 martie 2010

Bohemian Rapsody - tot din capitolul cele mai de suflet cantece

12 comentarii:

vlad popic spunea...

Daaa!! I cherish the early Queen very very much! Poate voi reveni curand cu un post cu un Queen mai recent dar tot "de suflet" si rather poetic...:-)

Cata O spunea...

Queen ca Queen, da sa-l auziti pe Adi cantand-o pe asta.. :)

Liliana spunea...

cine e Adi cine e John? incep sa ma pierd in personaje...:)

Cata O spunea...

doua personaje, doi prieteni imaginari din capul nostru.. Adi e prietenul meu.. iar John e prietenul lui Adi.. (cum a sunat asta)

Liliana spunea...

ca tu esti John si te faci ca nu existi...:)
sau ca prietenia dintre tine si John este doar imaginara...:)

Cata O spunea...

deci asa l-am cunoscut eu pe John, asta vroiam sa spun :)

Liliana spunea...

dintre tine si Adi, voiam sa zic...damm, am tastat gresit.
deci tu esti John si Adi exista si el, pentru ca stie sa cante Queen foarte bine...:)

Busu spunea...

cred ca eram si eu atunci cand a cantat adi, nu pot sa zic ca m-a impresionat prea mult pentru ca vocea lui e cam diesel asa, dar am admirat la el pasiunea cu care a interpretat si licarirea de speranta si frumos pe care a adus-o la viata in ochii fetelor din club in acea seara

@cata am observat si eu ca adi prefera John, probabil asta e numele pe care l-a auzit prima data; oricum e simpatic "John", trebuie sa recunosti, cred ca si tie ti-ar sta bine ca john (si ai fi si prietenul lui adi ca bonus)

Liliana spunea...

i-ar sta, i-ar sta...parca-l si vad...:)

dar asta cu adi prefera john...nu m-as hazarda la astfel de afirmatii. mai ales ca adi e fan freddie...

vlad popic spunea...

Acum cred ca sunt fan al tuturor si Adi si John si Freddie, mi-ar placea sa-i vad/aud intr-un trio (la care eventual sa ma atasez si eu, ca backing vocals at least, desi nu stiu daca as rezista tentatiei sa-i dau cu triluri inalte...) :-) Poate putem sa-ncepem cu un "Love of my life";;-)

Busu spunea...

@popic tu vei fi rege peste tobe mai ales ca intotdeauna mi s-a parut tare ca la Eagles, solistul principal era tobosar

Liliana spunea...

regina peste tobe, ca suntem la capitolul Queen...:)
si l-am aranjat si pe el...:D

Trimiteți un comentariu