marți, 30 martie 2010

Vama Veche - Epilog: Un posibil raspuns

5 comentarii:

Liliana spunea...

cand le zice si chirila...:)
incredibil cat de multe pupaturi, uitasem cate are.

vlad popic spunea...

Cel mai mult imi placea, de la Vama V, asta: http://www.youtube.com/watch?v=LQgSKqHTsRY (imi crea impresia unei tristeti traite, a ceva autobiografic...)

Cat despre cuvantul "inima" in sus "inima" in jos in cantece, imi fac impresia unor lectii de anatomie, sau oricum a ceva prea evident localizabil ca sa fie pe bune... nu stiu... o fi vorba doar de dispozitie, sau de o fobie de anatomie... La un moment dat asa ma preocupa chestia asta incat ma apucasem sa compilez o lista a cantecelor de corazon... fara corazon in text... si au iesit lucruri surprinzatoare la iveala...:-)

Ema spunea...

chiar imi era dor de melodia asta...

Busu spunea...

@popic cred ca unele melodii cu multa anatomie se adreseaza si celor care au nevoie de localizarea precisa a ceea ce simt; nu zic ca e bine/rau; si iti dai seama ca si eu prefer versuri subtile, cu putin mister, nu : pac, love, nu mai pot de dor, asta e.

Ma gandesc doar ca au incercat sa fie accesibili pentru mai multe persoane, cu educatie si valori diferite.

Cata O spunea...

de ce-ai plecaaat? sa te intorci la miiiineee, au au au.. inimaaa meaaa :)))
preferata mea e Vama Veche - Vama Veche (cred)

Trimiteți un comentariu