sâmbătă, 17 aprilie 2010

O recomandare

Am dat peste un comentariu de acum 4 luni si am simtit nevoia sa-l impartasesc cu cineva. Atat comentariul, cat si clipul. Sper sa nu fie cu suparare ca acesta NU este un clip muzical, ci o scena din Babylon 5, serialul meu preferat. Clipul a fost uploadat in contextul scrierii unui articol mai vechi care, la randu-i, a avut ca sursa de inspiratie chiar scena din clip.

[Iata ca bloggerul din mine nu se dezminte, Busu] :)



Comentariul:
Indeed, it's a sad scene, yet so emblematic, a symbol of perpetuation by adapting to change. It's much like in life. People like feeling comfortable and don't like change. Yet, there are key moments in life when one has to say goodbye to old friends and move on.


Pe final, as avea un sfat (sau mai degraba un reminder) pentru cine e dispus sa "asculte": asigura-te ca te cunosti suficient de bine incat sa stii exact ce vrei de la viata si fii pregatit pentru schimbare.

Catalin

7 comentarii:

Catalin spunea...

PS. am fost taxat pentru ca postez rar, dar frecventa posturilor din ultimele 48 de ore este un post la 2 ore. Nu e prea multa informatie de procesat? :)

Catalin spunea...

PPS. recomandarea nu era articolul meu, desi am strecurat linkul cu nerusinare. Recomandarea este Babylon 5. Nu este doar un SF - dupa ce personajele se contureaza si ajungeti sa le cunoasteti e..
Dar va las pe voi sa descoperiti, daca aveti la dispozitie cateva ore pe saptamana pentru privit seriale. :)
A, si este printre putinele seriale reusite care au si un final si difuzarea lor nu e oprita din senin.

Liliana spunea...

@catalin, comment 1
ei, hai, da-i cu suparare...
noi ne-am dantuit aici, a fost ziua lui busu, ne-am intrecut in dedicatii, ca unu este busu…
nu sta nimeni de statistici, si o data in plus felicitari lui cata pentru cum pastoreste acest blog…aici nu se proceseaza informatii cu casca de protectie pe cap, se asculta si se posteaza muzica buna cu multa libertate de simtire, neprogramata...si suntem ok:)
noi nu ne pricepem la sfaturi sau recomandari si apreciem ca altii se pricep…dar lacrimile tale adevarate din « pescarusul », care pe mine m-au impresionat, arata o persoana care se straduieste sa fie un actor bun…insa portretul unui actor bun include si flexibilitate…poate ar trebui sa mai lucrezi la asta...

Cata O spunea...

well, trebuie sa recunosc ca scena asta de bye-bye din serial m-a facut sa zambesc de cateva ori.. nu cred ca poti s-o scoti din contextul afectiv al relatiei tale cu personajele.. adica ei se despart unii de altii.. tu ca spectator te desparti de ei.. dar eu ca ne-spectator o sa incep sa observ microfonul care intra in cadru sau alte detaliii nesemnificative, machiaj, etc.

pe de alta parte, eu nu am bye-bye in vocabular acum, si nu cred ca o sa-l am niciodata.. ca si gagica din serial.. si poate e mai bine asa..

daca o privesti totusi ca o renastere, metamorfoza, etc., un fel de moarte vesela asa, subiectul asta m-a preocupat si pe mine.. uite un link de acu cateva zile care imi vine in minte..

http://pentrumuzica.blogspot.com/2010/04/goldfrapp-eat-yourself.html

Catalin spunea...

@Liliana.. de ce ai impresia ca m-am suparat? :-s

Catalin spunea...

PS. la comentariul anterior. Ziceam doar ca nu mi-ar fi simtita lipsa daca nu as posta prea des, atata tot. :)

@Cata O.. fir-ar, n-am observat niciodata chestiile astea. :) Intr-adevar, eram prea absorbit de serial.

Cata O spunea...

pai nici n-aveai ce sa observi, doar ca scos din contexul TAU afectiv, episodul asta poate parea funny.. au plecat pe alta planeta.. asa si ? :) care-i treaba ? de ce nu puteau sa se intoarca ? etc. eu unul n-am intentii dastea, de plecare.. poate altii au.. poate ii impresioneaza.. pe mine nu.. de ce sa ma despart, si mai ales de cine ?.. uneori viata pe pamant e mai cyber decat cea din spatiu.. sau de pe Babylon. In scena din serial apar doar efectele sentimentelor, nu si sentimentele.. asta vroiam sa zic..

Trimiteți un comentariu