marți, 23 martie 2010

Alta vreme, alt mood



Chestia asta am descoperit-o mai demult si imi place alchimia sonora si ritmul care la volumul potrivit iti poate amesteca un pic piesele.
Poate nu este pe gustul vostru, dar merita o auditie.

O vad foarte potrivita pe o vreme ca asta la condus pe autobahn (ca tot era Ema indiferenta la autostrazi), ori prin muntii Bavariei ori prin zonele industriale din nordul Germaniei (nu stiu de ce le gasesc echivalente pe melodia asta). Ploaie, cer gri-incruntat, nici o destinatie anume, viteza, tehnologie.

6 comentarii:

Liliana spunea...

aoleu...:)

Cata O spunea...

ce tehnologie..asta dezlantuieste animalul din mine.. imi vine sa iau doua ciocane si o nicovala :)

Busu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Busu spunea...

(comentariul anterior a fost sters pentru ca era plin de secrete de stat, raspunsuri la problemele mondiale, ecuatia relativitatii unificata si pin-urile celor din top100 capital)

@liliana ai dat tare? de aceea "aoleu"?

@john .. be mad, baby ! facem niste urmariri: tu cu nicovala, eu cu ciocanul si apoi schimbam

Liliana spunea...

nu, pentru ca e foarte gingasa piesa...:D
incepe infiorator...:)

vlad popic spunea...

Da... e greu sa-i rezisti... pana la capat...:-D
Dar altfel, mi-a evocat mai curand peisaje industriale de tip sovietic (in plin avant stalinist si hrusciovean) -- you know, orase din acelea in the middle of nowhere, unidimensionale si greu accesibile (departe de orice)...

Trimiteți un comentariu