sâmbătă, 27 martie 2010

cool - gwen stefani

sa fim si noi un pic cool ;-)

5 comentarii:

Liliana spunea...

gwen e mult prea tare...
iar ideea videoclipului...:(

Catalin spunea...

Fain videoclipul, nu-l stiam. :D

vlad popic spunea...

Foarte interesanta, in mod ciudat, mi-a dat inspiratie pentru un viitor post (desi legatura nu e deloc evidenta... e mai degraba -- desi nu doar -- ca idee decat ca manifestare artistica...)...

Cata O spunea...

am facut odata un efort de rabdare si am ascultat vreo 2-3 albume, dupa care am facut un efort de popularizare incercand sa-i pun unchiului meu 2-3 melodii superselectate de mine. mi-a zis. seaman cu Gianina Corondan. :)

Ema spunea...

mie imi place mult rochita ei rosie cu buline :-) ma bate gandul sa-mi fac una in genul asta pt la vara...

Trimiteți un comentariu