joi, 25 noiembrie 2010

jada wozy kolorowe - maryla rodowicz

cu un pesonaj indragit

6 comentarii:

vlad popic spunea...

Minunata ! Multumesc !

Nu, nu pentru rapire (te tin minte acolo ! :-P), ci pentru impartire :-))

Ema spunea...

eu zic sa punem embargo pe cuvantul multumesc pe blog, sa vedem daca putem zice si altfel ;-)

vlad popic spunea...

Buna idee, accept provocarea ! ;-)

Cata O spunea...

dintre toate polonezele, asta mi-a placut cel mai mult intr-o prima faza, poate pentru ca e de fapt tiganeasca.. si pentru ca suna a "in carute colorate, trec tiganii.."

tehnic vorbind am unit etichetele "polish" si "polish singer" ale voastre intr-una singura.. polish, si am adaugat-o in norisorul cu regionalisme.. (trebuia s-o fac mai demult dar nu mi-am dat seama), dealtfel, voi in calitate de admini, puteti adauga chestii in acesti norisori... de cate ori credeti ca a-ti inventat o eticheta noua

Ema spunea...

eram sigura ca va da play doar vlad - chiar ma gandeam ce pacat ca lumea nu e dispusa sa asculte si alt gen de muzica decat cea cu care e obisnuita... chiar ma bucur ca ai ascultat si ca ti-a placut

Cata O spunea...

pai eu dau play la toate..

Trimiteți un comentariu