joi, 25 noiembrie 2010

Nickelback - Burn it to the ground

Cand Rux si Lili nu mai pot de sefii de la Portocala si tare mult ar vrea sa detoneze niste C4 in subsolul cladirii.

Cand Adriana este ofticata pe arabii din cartier si ar darama o moschee folosind un ciocan percutor.

Cand Popic i-ar umple de capcane pe francezii lui care nu vin la activitati propuse de Popic.

Cand Catalin se automitiveaza in fata oglinzii in incercarea de a-l depasi pe Prince Popycock cu numarul sau.

Si ar mai fi .. astept comments de la fiecare :)

3 comentarii:

vlad popic spunea...

Eu pentru ei am alte suprize muzicale, dar nu ma pot incumeta sa le postez aici :-)

Asa ca pun doar intr-un comment (pentru mine asta e culmea furiei praf, iesite cu desavarsire din afara muzicii umane ; nici n-as putea-o trai sau exprima... doar o pasez -- contraindicat cardiacilor, insa :-P)...

Insa de fapt poate nici nu e o idee asa de buna sa incercati... Merg doar cu autocunoasterea istorica pana la capat... :-)

www.youtube.com/watch?v=WoMLT2OFqjo

sau culmea culmilor :

http://www.youtube.com/watch?v=5QSP51TNTdQ

Pe asa ceva am reusit sa stau treaz pregatind multe examene medievale... treaz si rupt, adica... Ea era cu totul in afara mea, dar parca ma centrifuga cumva... Dar au trecut ani multi de-atunci... acum nu rezist mai mult de 10 secunde...

Ema spunea...

Adi mie-mi place si mai ca as da foc si m-as uita cum arde :-P
Vlad - ale tale insa sunt cam tragice si greu de suportat ma intreb oare cum reuseai?!...

vlad popic spunea...

Pai erau la un nivel intermediar intre mine insumi autoindus de atunci si evul mediu in care plonjam.. adica melodiile faceau cumva legatura intre mine si evul... Iti dai seama cat de tragic si greu de suportat imi era evul...
Dar ça y est c'est fini, lui, pas moi :-)

Trimiteți un comentariu