duminică, 19 decembrie 2010

And the Winner is...

Stiu, stiu… e tarzior si nu-i deloc frumos. Premiile… nu s-au daaat nici pana la ora asta?! Ce mama dracului se intampla cu premiile, de ce atata mister? Ei bine, nu-i asa ca sunteti morti de curiozitate, nerabdare, stupoare, emotie… cine ce a luat?

:) Doamnelor. Domnilor. Aveti putintica rabdare. Sunt aici pentru a prezenta (in genunchi imi cer iertare pentru intarziere) un omagiu celor mai eminenti si proeminenti postatori ai blogului muzical. Fac acest lucru in numele Romaniei, al societatii civile romanesti, al comitetului si al meu personal. In ziua asta atat de plina de vibratii pozitive, am onoarea (nu pot scapa de limbajul military nici aici) sa va prezint gloriosii laureati ai lunii decembrie:

Incepem cu cel mai ravnit premiu –
Iiiislaaandeeeezuuul luuu-niiiiii!
Se imparte la doi - raisercostin, una bucata postare si dubluadeziv, asisderea. Ambele postari (Steve Vai - Whispering a Prayer si Malcom Mclaren –Jazz is Paris) au adunat o constelatie frumusica, dar tocmai de-aia am vrea sa mai auzim si alte bunatati, si daca se poate mai des.

Premiul al Doilea
goes to… Catalin, aka Prince Poppycock! Ne-ai naucit prin variatie, binecunoscutul si multasteptatul Alter Bridge, colajul muzical nr. 2, Run to the Water, teenage music. Vorba lui John, ai postat luna asta cam cat tot anul.

Cat despre Trofeul Blogului… sa fim seriosi, cui altcuiva puteam sa i-l oferim, la asa o prezenta halucinant de activa?
VLAD (aka Popic), you’re the Man! Constient ca succesul nu vine de la sine, te-ai inarmat cu indrazneala, tenacitate, munca si tarie sufleateasca pentru a reusi. Zi de zi, mereu proaspat, mereu inepuizabil, mereu efervescent. Invingatorul nr. 1 din categoria invingatorilor lunii.

Nu uitam nici de premiul pentru cel mai comentat post (Cartitza de aur)! I se atribuie lui…
John (aka Cata O) a carui postare cu Irma Thomas – Breakaway a generat 24 de comentarii, o dezbatere-fluviu! Continui sa fii “locomotiva societatii”, partea cea mai dinamica si creativa care-i impulsioneaza pe toti ceilalti.

Felicitari, aplauze, fluieraturi si pupaturi tuturor premiantilor si… pe diseara, la o celebrare mai concreta cu cookies si vin fiert! (absentilor le vom trimite poze)

6 comentarii:

vlad popic spunea...

Wow, mille fois merci !! :-) Asa mi-a facut dupa-amiaza acest anunt ! Mi-a mers la suflet exprimarea ;-)

Si mille félicitations tuturor premiante/ilor, afisoare/orilor si spectatoare/orilor ! :-)

Cu premiul blogului, se intelege de la sine ca sunt onorat, flatat, fastacit, rosu in obraji si nici nu mai stiu in care parte sa fac mica plecaciune !! ;;-)

Eu in viata m-am pomenit doar de trei ori premiul intai, de fiecare data mai curand by accident, iar ultima oara avusesem o coronita toata numai verde, din ceva gen gard viu, dar din acela cu frunze mici, mai curand rotunde si lucioase... :-))

Singurul regret e ca pana ajung si eu prajiturelele vor fi deja amintire dulce...

Insa oricum ar fi, tot mi-a mai venit ceva... à suivre..très bientôt :-P

Ema spunea...

desi am votat pt aceste premii acum imi dau seama ca n-am facut bine si as vrea sa depun o contestatie
premiul cartitza de aur nu ar trebui sa mearga la postator ca doar nu si-a comentat de nebun de 24 de ori postul, ci ar trebui sa mearga la cel mai activ comentator in luna aia, cred ca trebuie premiat comentatorul nu postatorul

vlad popic spunea...

De acord, insa cum se poate numara cine cate comentarii a pus ? Exista vreo metoda prin setari / meniuri ?:-/

Cata O spunea...

felicitari inca odata tuturor si in special lui Vlad, ale carui cautari muzicale ne poarta si pe noi pe carari nebatute poate de nimeni pana acum..

Catalin spunea...

S-a mirat Lili, ma mir si eu de felul in care ai pus problema - nu merit onoarea asta. :)
Multumesc. Si vreau sa felicit pe toata lumea. Cu atat mai mult cu cat pe aici se posteaza din suflet, din ce am observat.

Liliana spunea...

@len
chestia cu locomotiva e cea mai tare pe care-am auzit-o in ultima vreme...dar ai dreptate:)

Trimiteți un comentariu