miercuri, 15 decembrie 2010

Pink Martini - Lilly

posibil sa fiu acuzata de egocentrism a la Rihanna din cauza coincidentei de nume, asa ca am pregatit o explicatie:)

in sfarsit, azi a fost extras si numele meu la loteria bomboanelor cu mesaj si am gasit urmatorul: "Intoarce-ti fata spre soare si umbrele vor ramane in urma ta..."
mie mi-a placut foarte mult, asa cum mi-a placut si acela despre iubire (ca este trei sferturi curiozitate bip bip) tras de o colega...si care unora de aici nu le-a placut

Ema, azi a fost si ziua mea la ceai+prajituri si am pregatit briose cu ravase; in absentia, ultimul ravas ti-a revenit tie: "O sa fii prezent la mai multe petreceri decat anul trecut":D ti-am pastrat dovada. Party! Party!


2 comentarii:

Cata O spunea...

de notat ca petrecerile nu se dovedesc, doar se petrec.. lily stay, lily was here.. as indemna la mai multe fapte, nu vorbe (vorba lui Catalin, n-au cantat, dar comentezi pe blog - si aici trebuie sa recunosc, are dreptate..)

Liliana spunea...

pai sa petrecem, ca tot e sezonul:) eu m-as dantui, n-as canta

Trimiteți un comentariu