joi, 23 decembrie 2010

Etichete de craciun

Cum v-ati pregatit de Craciun ? Eu personal am lipit un Mos Craciun pe frigider.. ceea ce probabil ar trebui sa insemne si ca se afla ceva acolo in frigider, ceva asaa.. cu specific..

Mai harnic SAU NU in domeniul culinar, m-am apucat totusi sa fac ordine prin casa.. mi-am aranjat cartile, putine la numar, in biblioteca. Bine, acuma nu chiar pe toate.. trebuie sa mai lasam ceva de facut si pentru la anul..

Pe blog, am luat (am inceput sa iau) in evidenta etichetele.. mare parte din munca mea este una pe care as fi putut s-o previn daca v-as fi spus ca.. e inutil sa punem etichete cu numele melodiei sau artistului (pentru ca etichetele nu sunt indexate de motorul de cautare). In schimb, pentru a putea regasi cantaretu, cantarea, numele filmului, etc.  e util sa le punem in titlul postului / textul postului.. pentru ca search-ul site-ului (stanga-sus) cauta doar in aceste locuri, nu si printre etichete.

Asta nu inseamna sa nu punem etichete.. in stanga paginii aveti mai multe exemple (reorganizate de mine recent). Etichetele astea sunt un bun mod de a ne asocia la bine si la rau, acum in preajma sarbatorilor, cu ceilalti oameni care au postat sa zicem 'horror' sau 'dans'.. si inca un mod de a regasi din cand in cand postarea respectiva... pe langa a o cauta explicit..

Acestea ramanand ne-zise va urezz sa va aduca si voua mosul cate ceva.. poate o nuia.. poate un bici.. sau poate o pereche de catuse.

5 comentarii:

Liliana spunea...

daca e pe alese, as vrea niste catuse...:)
multumim pentru curatenia de sarbatori si Craciun Fericit si din partea mea pentru toti pentrumuzicantii!
sa ne aduca Mosul si mai multa inspiratie la anul si muzica de 5 stele

Cata O spunea...

incepand sa simplific numarul imens de etichete (420).. adica mutand-ule in corpul postului acolo unde era cazul.. am observat o chestie haioasa.. si anume parafrazele lui Len la unele din aceste etichete pe care le-a refolosit in scopuri personale, cum ar fi eticheta dinei cu Batman (filmul) refolosita in postul

http://pentrumuzica.blogspot.com/2010/11/blame-dog-love-me-hurt-me-kill-me.html

si mai sunt si alte exemple (Avangard, etc.) felicitari ! asa da. spiritul Craciunului aplicat tot anul..

vlad popic spunea...

Eu ce mi-as dori sa ne aduca mosu' relativ la Blog... Pentru mine ar fi minunat daca am reusi sa ne ascultam mai bine unii pe altii... Sa ne comentam mai mult, sa avem dialoguri mai dense, mai prolifice... Adica eventual sa balansam un pic mai bine intre afisari si ascultari / comentarii... :-)

Liliana spunea...

subscriu...chiar am declarat asta la ultima sedinta

Busu spunea...

Sarbatori fericite tuturor >:D<

Trimiteți un comentariu