marți, 8 iunie 2010

Colaj muzical #1

Cineva a pronuntat cuvantul "colaj" si mi-am adus aminte ca acum mai bine de un an am.. inventat (heh) un "colaj muzical".. adica.. well, prindeti voi ideea. Daca nu, e explicata in postul original. :)


1. Waking up at the start of the end of the world
2. My breath the only motion around
3. Fallen angel, tell me why
4. Night after night I wake up shaking
5. My bones will break and my heart would give
6. There's no running away from these things that hold you down
7. Silent night for the rest of my life
"Forgive me Father!" won't make it right
8. I've been crawling in the dark looking for the answer
9. I can't seem to find out what I feel
10. Is there a spell that I am under
11. I need places to go, I need things to feel
12. I am not afraid to walk this world alone
13. And in this labyrinth - Where night is blind
14. There must be someone I can see...
Theres gotta be something for me
15. I wanna fall in love tonight
16. ... The emptiness that burns inside.



Catalin

5 comentarii:

Catalin spunea...

Cu scuzele de rigoare: 5 dintre linkuri nu mai sunt valabile. :|
Daca dati search dupa versul respectiv, veti gasi melodia asociala. Nu prea-mi permite timpul sa le dreg. :)

Catalin spunea...

*asociata

Catalin spunea...

Asta a fost postul cu numarul 666. Yeaaaaaaaaah. :D
(iar eu imi comentez intr'una propriul articol :)))

Cata O spunea...

and so you are cursed to comment and comment :))

f faina poezia din postul tau.. sunt foarte impresionat atat de idee cat si de rezultat.. se pare ca muzica pe care o ascultai atunci era destul de omogena, sau omogenizabila, chestie care la mine nu stiu daca ar functiona.. dar o sa incerc odata, promit !

Catalin spunea...

Ai fi surprins.. e destul de usor sa le legi, daca ai versurile in fata.. e ca un puzzle. :)

Trimiteți un comentariu