luni, 7 iunie 2010

Folkustic - Paul Arva, Iulia Gusatu, Ovidiu Scridon, Catalin Ungureanu

Eh, dragii mosului, sa va povesteasca mosul care e treaba cu Iasii.. acolo s-au intalnit niste destine, niste prieteni care au fondat miscarea asta folkustic. Ce o caracterizeaza cel mai bine e componenta tanara a echipei si tenacitatea.. au ajuns deja la editia a 5-a de mini-festival, la care s-au prezentat cativa spectatori rataciti, printre care si eu. Am fost surprins sa vad ca bilete nu se puteau cumpara decat de la intrare. Nu sunt prea multi fani ai folkului, iar oamenii de acolo sunt niste cvasi-anonimi. Exact cum imi place mie. :)



Paul Arva e cam ce as vrea eu sa cant daca as avea sensibilitatea lui.. si, imi pare rau ca trebuie sa va dezamagesc fetelor, dar e insurat :)



Pe Iulia Gusatu v-am mai prezentat-o cu Vremea.. ce sa spun, acum ea a cantat si melodia asta care se numeste Viscol pe care a prezentat-o ca fiind mai noua. Intradevar nici eu n-o stiam.. desi vad ca inregistrarea dateaza de cel putin de 2 ani.. deh, nu putem sa creem tot timpul, mai trebuie sa si traim.. iar Iulia sunt convins ca-si traieste viata din plin din moment ce canta asa de bine.



Ovidiu Scridon are o foarte buna prezenta scenica si un ritm foarte bun, daca as face o petrecere organizata l-as invita sa cante de exemplu.. in ciuda acestui fapt pe youtube e prezent prin cateva cantece de dragoste, imagine publica de care cred ca si el se mira oarecum. Si ca tot a batut apropo pe scena de chestia asta si de hit-ul lui "Mi-e dor", o sa-l postez si eu.. sper ca in curand sa revin si cu niste inregistrari personale din concert, ca sa vedeti diferenta. Oricum pe mine m-a surprins placut aceasta dubla-personalitate.



Catalin Ungureanu a cantat in Prefix 032 si altfel mi-e rusine ca n-am auzit de el. E un foarte bun chitarist si muzician. Probabil ca nu prea exceleaza la alte capitole cum ar fi vocea sau relatia cu publicul si are un stil asa de parca e tot timpul in gara, intre doua trenuri.. dar a fost o surpriza foarte placuta pentru mine.

Asa ca incheiere, o sa spun ca au mai cantat si altii, si cel mai interesant este ca la sfarsit trebuia sa cante grupul "Nu Acum", care nu au mai avut timp spatiu sa cante din cauza ca prezentatorul a vorbit foarte mult iar sala era inchiriata pe durata limitata. Ei s-au cam suparat, dar sper sa le treaca si sa cante cat mai curand. Daca "nu acum", atunci cu prima ocazie :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu