joi, 17 iunie 2010

premiile blogului - iunie 2010

si acum... sa bata tobele... ta-ta-ta-ta... fiecare la locul lui, liniste , va rog!
se anunta premiile blogului pe luna iunie, asta daca reusesc sa mi le-aduc aminte :-P dupa ce am asteptat sa am net vreo cateva zile bune, acu nu mai am rabdare sa compun asa ca va spun pe nerasuflate:

trofeul blogului il primeste Len pentru minunatele ei piese si pentru perseverenta cu care le posteaza chiar si atunci cand are convingerea ca nu mai e nimeni pe blog - FELICITARI, LEN! te apreciem chiar daca nu suntem mereu prezenti

coronita cu lauri impletita de noi ii revine lui Vlad pentru cel mai comentat post cu mesajul Keep up the good work! intr-o zi vei primi trofeul, bineinteles dupa ce voi reusi sa-l adorm in prealabil pe tartorul blogului

si acu cel mai disputat premiu era cat pe ce sa ajunga la Catalin, dar, datorita unei priviri vigilente, el a ajuns la persoana cu adevarat meritorie; premiul islandeza lunii pentru cele mai putine posturi ajunge la Adriana - un dans, ceva? :-P

felicitari premiantilor!

3 comentarii:

Adriana spunea...

Ha! Na ca am luat si eu un premiu!
Stiam eu ca daca ajung oaia neagra atrag atentia! Uite asa ajungi in lumina reflectoarelor... nu faci nimic si apari in ziare!

Cu stima si recunoastinta,

Adriana
Islandeza lunii!


P.S. acu tb sa iau premiul lui vlad..

Cata O spunea...

@Adriana
de ce te dai la capra altuia.. parca asa era..

Len spunea...

Aoleu, gata, nu ma mai umflu-n pene ca fac poc! :) Multumex, multumex, multumex. Bucurie mare aici - adica am lipsit de-aici niste zile si cand am revenit, ma astepta un ditamai cadoul! Wow! Impresionata pana la lacrimi... :) Peace and love, babies, peace and love.

Trimiteți un comentariu