marți, 15 iunie 2010

Travka - Ce noapte, ce zi...

Si n-aveti idee cand se termina si povestea cu codul asta galben, hm? Lumea deja a inceput sa o ia razna prin Bucuresti, innebunim pe capete... ca-n filmele cu zombilitici, din ce in ce mai putini oameni si numarul lor continua sa scada si scade ingrijorator de repede. Mi seimputineaza luciditatea pe zi ce trece, ma scufund, vorba cantecului astuia... Ieri era sa-mi pice in cap o frumusete de fotoliu vintage in timp ce treceam cuminte pe langa un bloc - Imagine, cineva facea curatenie! Hm, sau... plimbandu-ma zilele trecute pe langa un cuplu de sexagenari dolofani, am simtit brusc nevoia sa ma opresc. Ca sa-mi verific calitatea halucinatiei - da' pana la urma s-a dovedit ca nu halucinam absolut deloc: el statea in genunchi si o tragea cu disperare de fusta, incercand probabil s-o ajute sa se dezbrace, iar ea striga pe un ton semibahic: "Sariiiti! Ma omoara!" in timp ce-l pupa cu nesat pe chelia transpirata. Ma-ntreb cine ar fi sarit, ca eu n-am fost in stare. Printre altele, in Parcul Circului, o batrana nevazatoare singura cuc hranea cu miez de paine niste pasarele... nu parea sa fi remarcat, sarmana, ca porumbeii isi luasera valea repejor, ingroziti de o turma hamesita de corbi.

1 comentarii:

Cata O spunea...

eu cred ca vine apocalipsul..daca Wagner a scris Amurgul Zeilor, tu o sa scrii Amurgul oamenilor.. :)

Trimiteți un comentariu