sâmbătă, 31 iulie 2010

Al green - Love and Happines(s)



in seara asta am iesit cu cativa prieteni mai vechi cu care nu m-am vazut de juma' de an, cu unii chiar de mai de mult.. mi-as dori sa am niste dubluadeziv la mine.. sa ii regasesc mai des.. dar viata.. taie drumuri-drumuri.. pe de alta parte.. muzica uneste.. as putea spune.. lipeste destine..


cantecelul asta e quite inspiring si o sa fac ceva inedit.. o sa umblu la cutia cu maimutze.. pt ca de obicei ma inspir din aerul zilei.. acum ma voi intoarce si eu la ceva classy, chiar daca nu jazzy.. oricum.. pe o carare alaturata..

2 comentarii:

Irina (mama lu' Andrei) spunea...

vorbeai de mine? :D

Cata O spunea...

de voi, da, de abia cand va revad odata la nu stiu cate luni-ani.. imi dau seama ca mi-era dor de voi :)

Trimiteți un comentariu