joi, 22 iulie 2010

Despre muzica din reclame ati discutat?

8 comentarii:

Adriana spunea...

ce zice doamna asta... sa imi beau cafeau in spania??? hmmm...
pai va trebui sa ma trezesc fffff devreme!

Liliana spunea...

frumoasa melodia, o baga si in b52:)

@irina
da, despre cele din reclamele orange:D
dina stiu ca ar avea ceva de spus despre melodii din reclame

Dina spunea...

ai uitat ca nu ma mai uit la TV? :)
o sa fac maine o selectie din amintiri...sinnerman-ul ninei simone l-am auzit prima oara intr-o reclama la vodafone.

Cata O spunea...

vodafone, daah.. asta da companie.. rosie ca sangele.. dar ce a fost oare mai intai.. oul sau gaina ? melodia sau reclama.. as zice ca melodia.. yet again.. pt unii reclama.. consumi ceea ce mananci.. sau esti ceea ce mananci ? .. si daca da, atunci cine te mananca pe tine ? iata intrebari la care vampirul din mine are un raspuns.. caci sangele, nu-i asa, nu e al tau.. el este al urmasilor urmasilor mei.. si e pacat sa-ti faci analizele cu el.. mai bine mi-l dai mie.. sa-l reintegrez in armonia naturala.. ah, naturaa.. ce suntem noi fara natura.. ca un prunc fara mama, ca o camila fara cocoasa ei.. ti-ai vandut sufletul cafeniu televizorului ? priveste luna cat e de frumoasa.. si rotunda.. intinde-ti bratele si gatul dupa ea.. si striga.. intr-un urlet descatusat.. vodafooone.. apa vietii..

Irina (mama lu' Andrei) spunea...

Ok John, m-ai convins, ti-am gresit portretul cu melodia aia frantuzesca... bine ca iesit adevarul la iveala, da' sa stii ca nu mai mai intalnesc cu tine dupa apusul soarelui :D.
A, inca ceva: parerea mea e ca sangele e al stramosilor stramosilor mei.. ce zici? :))

Cata O spunea...

e discutabil.. bine, acum vorbesc dintr-un sarcofag si nu pot da detalii..

Liliana spunea...

@cata
numai la rele inspira compania asta..vodafone:)

Adriana spunea...

cata poezie, cata profunzime.. viata asta..

totusi... sa o ascult pe doamna cu cafeaua sau nu??? :)) e vreun adevar in ce zice sau ba? :P

si nu va mai chinuiti sa aflati al cui e sangele... oricum e mai mult apa!

Trimiteți un comentariu