miercuri, 21 iulie 2010

Jai Ho - Slumdog Millionaire soundtrack

o piesa dintr-un film care mi-a placut: Slumdog Millionaire

de cand m-am intors in Bucuresti sunt ca un leu in cusca, nu-mi gasesc locul si ma bate gandul sa plec in weekend in Bucegi, sa urc pe Valea Jepilor si sa cobor pe Valea Cerbului - mai tenteaza pe cineva? :-)

desi am auzit peripetii de weekend nu prea placute ale unor veri: in Piatra Craiului un tendon rupt i-a obligat sa stea pe creasta o ora pana la sosirea salvamontului, timp in care i-a plouat bine cu piatra; eu as zice ca o ora e extraordinar pentru traseul La Om dinspre Plaiul Foii, asta in contextul in care neavenitii ca mine fac 3 ore :-(

4 comentarii:

Cata O spunea...

imi aminteste de Dan, bolnavul ns. inchipuit. cine s-a gandit la asta, Molieri si ney-ho.. a fost un geniu

Liliana spunea...

e foarte frumoasa coloana sonora, dar filmul are un mesaj care se afla in top 3 pentru mine. a meritat premiile de atunci.

Busu spunea...

pe Valea Cerbilor anul trecut am mers ca indienii navajo pe varfurile talpilor pentru ca mi s-a tot spus ca e doldora de ursi

Cata O spunea...

cica trebuie sa faci galagie.. sa-i sperii.. ar trebui sa verificam

Trimiteți un comentariu