vineri, 30 iulie 2010

Crima, muzica, filme...si globalizare :)

Inspirata de postul "criminal" al lui cata am ajuns la OST Pulp Fiction.
Inainte sa ajunga theme song pentru filmul cult, si apoi mega hit Black Eyed Peas, melodia asta era un anonim cantec popular grecesc. Desi se pare ca era cunoscuta intr-un spatiu mult mai mare, si inca inainte de globalizare. Wikipedia zice ca si in Maroc sau Irak, oamenii sustin ca tema muzicala e de a lor :)




un fel de "hai sa dam mana cu mana/ all the people eveywhere"...

4 comentarii:

Liliana spunea...

ce interesant, multumim:)

Dina spunea...

:) ti se pare ca fac pe atotstiutoarea? chiar nu e cazul, habar nu aveam de originile melodiei asteia pana azi. Dar m-a intrigat numele"Misirlou" si faptul ca unele pasaje suna balcanic...si mergand pe acest fir, uite cea am descoperit.

Liliana spunea...

nu, mi se pare foarte interesant sa aduci informatii noi despre o melodie...imi place de fiecare data cand cineva face asta
eu, de exemplu, nu stiam, o credeam originala Black Eyed Peas

Cata O spunea...

e originala Adi de la Valcea

Trimiteți un comentariu