vineri, 23 iulie 2010

Diana Krall, Giana Nannini,Muzica din reclamele ne-Orange :)

Tot a glumit lili de asta, dar eu am luat-o in serios :) nu numai ca am descoperit de multe ori muzica faina in reclame, dar stiu ca multi artisti s-au lansat asa.ca sa dau un exemplu de post recent- Underwater love a celor de la Smoke City a aparut prima ora intr-o reclama la blugi.

ce mi-a placut mie mult:

Look of love- al Dianei Krall, dintr-un spot al Cosmote, o campanie sociala pentru surdo-muti, si muzica mergea la fix cu mesajul:





Meravigliosa Creatura- Giana Nannini, dintr-o reclama la Fiat Bravo, normal ca e meraviglios, doar e italian!

3 comentarii:

Cata O spunea...

ei, dah.. au ajuns si nemtii sa cante jazz.. sau canadieni, ce sunt.. bine ca nu canta soul ! e ok si nu prea..

creatura translatata insa o voi urmari si reurmari, in primul rand pentru ca are viitorul simplu in ambele variante.. it si sp

Dina spunea...

globalizare se cheama :)
de phazz sunt din germania, iar negrocan, cei din postul meu de ieri fac muzica in Londra.
pana la urma de ce te miri? ai nostrii canta mai nou in portugheza :)

Cata O spunea...

da, si eu ma gandeam la portugheza alaltaieri..s-o invat adica, dar totusi, de aici si pana la a canta in portugheza.. e un pas mare.. iar pana la a canta fado sau mai stiu eu ce, e un pas si mai mare.. si eu prin globalizare, ca lucru bun, ma refer, inteleg sa pot dansa perinita la Londra, si nu sa cant imnul Africii de Sud in China.. e ca si cum m-as injura singur de mama, de exemplu

Trimiteți un comentariu