vineri, 22 octombrie 2010

Abba -- Slipping through my fingers

Vin iarasi cu un "B-song", in crasa ruptura cu duetul anterior, dar deh, e ca o provocare...

Ati simtit vreodata ca, dupa ce v-ati indarjit sa parcurgeti o etapa (suit un munte, ajuns cu greu undeva etc), va treziti cocotati acolo intrebandu-va "and now, what?", ca parca totul va trece prin palme ca nisipul ?

Si o data acolo, simteam cum devin nisip iar palmele ciur... si-mi scap... De ce acolo? Ce e acolo? De ce eu? Ce e eu?

Cat de onesta e certitudinea? Socul tremurului nesigur e o stare sau o impresie de care tentam sa fugim ? Merita anestezia ?

Pe mine aceasta piesa induiosatoare, despre o mama ce-si vede fetita crescand in zbor, ma poarta catre intrebarile acelea...

1 comentarii:

Cata O spunea...

eu imi puneam intrebarea: and now, why? :)

Trimiteți un comentariu