duminică, 31 octombrie 2010

ella quiere su rumba - pitbull

prin periplurile mele montane de weekend am intalnit tot soiul de personaje; printre ele, la o cabana accesibila cu masina, o fata blonduta, proaspat coafata, in blugi cu talie joasa care-i lasau mare parte din spate gol, bluza decoltata peste sutienul buretos, bolero scurt, cizmulite bufante - o bombonica de fata; m-am intrebat ce foc cauta acolo, vrea sa experimenteze aventura intr-o cabana neincalzita, sa urce pe munte cu sutienul ei push-up?! chiar imi placea fata si spre bucuria mea a fost suficient de isteata incat sa urce repejor cu iubitul ei in Q7 si sa-si caute destinatii mai ofertante

3 comentarii:

vlad popic spunea...

Ha, mi-ai amintit cum acum mai multi ani am intalnit in Fagaras this time, un personaj foarte similar (+ tocuri foarte inalte si subtiri, mini-jupe) ce se lansase curajos (alaturi de compagnoni in adidasi si pantaloni de piele) pe un horn din acela aproape vertical...

Liliana spunea...

ai postat tu asa ceva??

uite si videoclipul sa se bucure si baietii:D

http://www.youtube.com/watch?v=E2tMV96xULk

Cata O spunea...

he, he.. mi-ai facut pofta de cluburi..

Trimiteți un comentariu