marți, 26 octombrie 2010

Arhitectura memoriei intr-un mediu fluid

Stiu ca majoritatea dintre voi sunteti atehnici, organici si cum mai vreti voi, dar oferim posibilitatea sa va abonati la toate comentariile la cerere (comment sau cata.oprea@gmail.com) sau chiar fara cerere Administratorilor: Setari-Commentarii si va adaugati intr-o lista in care sunt eu, Lili, Catalin).
Pasul 2, si acum e acum, adaugati un filtru in mailul vostru gmail/yahoo prin care mailurile de la pentrumuzica sa nu va ajunga in Inbox, ci altundeva (folder la yahoo, trash+label la gmail). Oferim asistenta si in directia asta.
Asa puteti mai usor avea o mica evidenta si raspunde la un comment de, sa zicem, vineri, in conditiile in care azi e marti si a-ti fost plecat(a) in weekend, etc..:)

8 comentarii:

Liliana spunea...

eu vreau niste asistenta sa nu-mi mai vina in inboxul de pe gmail, ci in alt folder, special; veniti la domiciliu?:)

Cata O spunea...

depinde cat de special e folderul dvs. glumesc, hai sa fac un rezumat pt toti scepticii. Gmail: settings - filters - adaugam un filtru pentru mailuri cu subject "pentru muzica" care vor face "skip inbox" si label "pentrumuzica". nu vor mai veni in inbox, si e suficient ca sa dati click pe labelul pentrumuzica in gmail ca sa vedeti doar postari si comentarii recente.

Ema spunea...

eu inca incerc sa nu devin dependenta de blog...

vlad popic spunea...

hm.. imi pare foarte complicat... "skip inbox", labelul... oh là là...
prefer surpriza darii intamplatoare peste un comentariu... si asa infiripam spontan o discutie, o intalnire :-)

besides, good point, Ema ;-)

Liliana spunea...

eu am stat 10 min numai sa caut Settings si Filters...dar revin si fac, ca pot!

Cata O spunea...

ca sa insumez comentariile vs. viata e o lupta !

Liliana spunea...

eu nu cred ca devii dependent de blog daca ai comentariile adunate intr-un folder pe adresa de mail; daca iti vin notificari pe telefon, atunci esti:)

de exemplu, vlad ti-am dedicat odata o melodie si nu ai vazut-o nici pana in ziua de azi:P

Cata O spunea...

e un paradox, ca noi doi vorbim aici si exact cine trebuie sa auda nu aude :))

Trimiteți un comentariu