vineri, 22 octombrie 2010

Dmitri Hvorostovski & Renée Fleming -- Scène finale Tchaïkovski / Evgheni Oneghin

Pun iarasi un duo cu vocatie "de jurnal" (cum observase John la un moment dat, bine ascuns prin comentarii)... De mic parca m-am simtit el...

Iar aici artisti de care nici nu mai tin minte de cand sunt foarte atasat...



Am nevoie de o rochie de tarism tarziu si de un cuier sa-l imbrac, si as mima putin :-)
Desi nu cred ca o sa si cant, pentru ca pur si simplu nu ma pot decide intre rusa si franceza... sorry.. :-))

2 comentarii:

Ema spunea...

imi place vocea ei spre surprinderea mea; de obicei nu ma dau in vant dupa vocile feminine de opera, ba chiar am iesit din sala la Traviata pentru ca nu mai putea suporta vocea doamnei respective dar vocea asta imi place
presimt ca va iesi o comedie :-)

vlad popic spunea...

nici eu nu ma extasiez la soprane operistice (en revanche, prefer coralele), dar aici ma apuca rasul plansul... rasul in final :-))

daaa, comèdie... deja visez la vocea cuierului... :-P

Trimiteți un comentariu