duminică, 24 octombrie 2010

sound of silence - simon & garfunkel

seara trecuta am petrecut-o cu voi la sueta, seara asta am petrecut-o in cimitir
ambele au fost cu adevarat revelatoare pentru mine - am descoperit lucruri la care nici nu gandeam despre mine si despre voi

multumesc Cata pentru aceasta sueta care s-a dovedit o ocazie minunata de autocunoastere si cunoastere si pentru mine s-a continuat
de multe ori tacem chiar si atunci cand parem ca vorbim si invers - cam despre asta ne spune cantecul

5 comentarii:

Cata O spunea...

chiar ! am primit o tema la scoala sa spunem de cate feluri e linistea. chiar, stie cineva ? eu as enumera prozaic asa cateva

linistea de mormant
linistea dinaintea furtunii
linistea de la tara
linistea de duminica-dupa amiaza
linistea dintre acte
linistea interioara
linistea astrala
linistea familiala
linistea in cuplu (ce-o fi asta? nu cunosc)
linistea financiara :)))
linistea de la pescuit
linistea vazduhului
linistea mortii
linistea a doi prieteni (vai, ce frumos)
linistea subacvatica
linistea de pe drum
linistea din gradina
linistea politica/sociala/economica
linistea de biserica
linistea sufleteasca

Liliana spunea...

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaci!

Cata O spunea...

asta e o gluma sau ce? vezi ca n-ai pus smiley..

Liliana spunea...

era o comuniune a starii mele cu tema ta; si era cu smiley, da:)

Cata O spunea...

halal comuniune mai ai si tu. ce, te crezi Penelope Cruz > E adevarat ca eu seman un pic cu Bardem, dar acum am parul scurt..

Trimiteți un comentariu