duminică, 24 octombrie 2010

Deep Purple - Child in time

Trebuie sa fie neaparat pe blogul nostru. Nu or fi ei la fel de legendari ca Led Zeppelin, insa melodia asta numai cantareste cat 2-3 albume Led.

Cred ca Ian Gillan are cel mai audiofil tipat pe care l-am auzit vreodata. Intentionam sa mai scriu una-alta admirative, insa imi cam par de prisos.

Si mai e ceva la piesa asta care ma incanta. Taica-miu o asculta infocat in vremea lui si uite ca si eu o ascult la fel in vremea mea - mi se pare mare lucru!

1 comentarii:

Cata O spunea...

eu Led Zepp-ul intai l-am descoperit si dupa aia am aflat ca asculta si unchimiu de la Bv. pt. mine Led Zepp kicks purple ass. nu e chestie de cat de cunoscuti sunt, doar de preferinte. e adevarat insa ca in purple regasesc cu totul altceva necesar..

Trimiteți un comentariu