duminică, 31 octombrie 2010

cabaret short circuit - sonny j

bineinteles ca in acest weekend insorit n-am putut sta departe de munti; stiu ca poate nu sunt cei mai frumosi dar cu siguranta sunt cei mai dragi mie :-) am admirat rasaritul peste Bucegi si apusul de la Vidraru si o ploaie de frunze rosii pe drum prin padurile Pietrei Craiului - apropos Busu, Craiul s-a cam inrosit acum

ma tot gandeam de ce-mi place atat de mult la munte, care sunt sforile care ma trag mereu acolo: sa fie libertatea, sa fie frumusetea, sa fie linistea?... probabil ca toate 3
am avut chiar revelatia ca experienta de a urca pe munte seamana destul de mult cu una erotica... respiratia accelerata, inima galopand, pulsul prin urechi, picaturi de transpiratie alunecand printre omoplati pe sira spinarii si din causul gatului pana-n buric, acea senzatie ca desi esti obosit iti place prea mult ca sa renunti, vantul care-ti zbarleste pielea pe ceafa si-ti da fiori, adrenalina pericolului resimtit la cate un hau dar si siguranta data de niste bocanci bine stransi pe glezne, pielea zbarlita de hainele umede etc; bineinteles, nu-i acelasi lucru, dar am fost uimita sa vad cate au in comun

4 comentarii:

vlad popic spunea...

Invaluitor, fluid, elastic cumva !
Parca vine ca o manusa muntelui cu experientele sale !
Melodia cu glosa made my late evening ! :-)
Paralela mi se pare intriguing, pentru ca am intuit-o cumva (unde ? atunci cand am suit pe Ineu, prima data mai putin precizat, dar a doua mult mai limpede), desi parca nu i-am dat glas pana acum... revelatoare!
Vidraru, apus - ce frumoase amintiri, fioruri!...
Oare cele trei ar putea insemna de fapt tot prima ? Frumusetea fiind libertatea bucuriei estetice sufletesti (in the eye of the...), iar linistea, libertatea sunetului interior ?

Ema spunea...

ar putea

Cata O spunea...

interesanta paralela.. merita retinuta. gandindu-ma asa, ce experienta din viata mea ar putea fi comparata cu una erotica, m-am gandit la mersul cu troleibuzul... ca acolo tot timpul trebuie sa te tii de ceva..si trebuie sa stai incordat in permanenta, sa te tii bine pe picioare si transpiri, dar tot continui, continui, ca vrei sa ajungi la desinatie, normal .. din cand in cand.. atentie se deschid usile.. rasufli usurat, o briza racoroasa, dupa care iar o iei de la capat :) mda, am incercat si eu sa fiu amuzant, asta e acuma

vlad popic spunea...

hai ca pe mine cel putin m-ai facut sa pic de pe scaun de ras :-))

Trimiteți un comentariu